Списание за дизајн
Списание за дизајн
Црква

Mary Help of Christian Church

Црква Со оглед на проширувањето на католичката заедница и зголемувањето на туристите на островот Самуи, Сураттани. Марија Помош на надворешноста на христијанската црква била дизајнирана во комбинација на молитвени раце, аголни крилја и зраци на Светиот Дух. Внатрешен простор, безбедност како кај мајката утроба. Со употреба на долга и тесна светлосна празнина и голема изолација на мала тежина бетонски крило што тече низ светлината празнина беа изградени за да се создаде сенка што постојано се менува со текот на времето, сепак ја задржува внатрешноста. Намалете ја симболичката декорација и употребата на природен материјал како смирен мир на умот додека се молите.

Станбен Дом

Abstract House

Станбен Дом Резиденцијата користи модерна естетска истовремено задржувајќи централен двор, што ја евоцира традиционалната Кувајтска практика во градењето куќи. Овде резиденцијата е дозволено да ги признае и минатото и сегашноста, без судири. Водечката одлика на скалите од главната врата се влева нанадвор, стаклото до таванот стакло помага да ги задржите просторите поотворени, дозволувајќи им на корисниците да одат меѓу и надвор, од внатре, од минатото и сегашноста, без напор.

Троседот

Shell

Троседот Софата Шел се појави како комбинација на контурни морски школки и модни трендови во имитирање на технологијата на егзоскелет и 3Д печатење. Целта беше да се создаде тросед со ефект на оптичка илузија. Треба да биде лесен и воздушен мебел што може да се користи и дома и на отворено. За да се постигне ефектот на леснотија, користена е мрежа од најлонски јажиња. Така, тврдоста на трупот е избалансирана со ткаењето и мекоста на линиите на силуетата. Цврста основа под аголните делови на седиштето може да се користи како странични табели и меки надземни седишта и перничиња да го завршат составот.

Ресторан

Chuans Kitchen II

Ресторан Кујната на Chuan II, која го зема црниот грнчарник на Сечуан ingинѓинг и минираните почвени материјали од метро-конструкцијата како медиум, е експериментален ресторан изграден врз современиот експеримент на традиционалната народна уметност. Пробивајќи ја границата на материјалите и ја истражуваше модерната форма на традиционалната народна уметност, Infinity Mind ги извади дихтунзите отфрлени по процесот на отпуштање на црниот грнчарник на Yingjing и ги користи како главен елемент за украсување во Chuan's Kitchen II.

Фотелја

Infinity

Фотелја Главниот акцент на дизајнот на фотелјата за бесконечност е ставен токму на потпирачот за грб. Тоа е повикување на симболот за бесконечност - превртена бројка од осум. Тоа е како да ја менува својата форма при вртење, поставувајќи ја динамиката на линиите и го пресоздава бесконечноста во неколку рамнини. Потпирачот за грб е повлечен заедно со неколку еластични опсези кои формираат надворешна јамка, што исто така се враќа во симболиката на бесконечниот циклик на животот и рамнотежата. Дополнителен акцент е ставен на уникатните лизгалки на нозете кои безбедно ги фиксираат и ги поддржуваат страничните делови на фотелјата исто како што прават стегачите.

Кафе

Hunters Roots

Кафе Како одговор на краткиот за модерна, чиста естетика, беше создаден ентериер инспириран од дрвени овошни гајби користени во апстрактна форма. Гајбите ги исполнуваат просторите, создавајќи имперсивна, скоро пештерска-како скулпторска форма, но сепак, која се произведува од едноставни и директно геометриски форми. Резултатот е чисто и контролирано просторно искуство. Умен дизајн исто така го зголемува ограничениот простор со претворање на практични тела во декоративни карактеристики. Светлата, шкафовите и полиците придонесуваат за концептот на дизајн и скулптурното визуелно.